Demo

Demo

Zelf digitaal administreren

Bij AnderZ Financieel kunt u zelf digitaal administreren hierdoor heeft u ten alle tijden inzicht in uw administratie en bespaart u in de boekhoud- en andere kosten. Met gedegen kennis van AFAS en Twinfield helpen wij u om uw administratieve processen up to date te houden en daar waar nodig nog efficiënter in te richten. Dit gaat van een automatische bankkoppeling tot het inrichten van specifieke workflows ter ondersteuning van veelgebruikte processen. Neem gerust contact met ons op om te bekijken wat we voor uw onderneming kunnen betekenen.

Meer informatie

administratie zelf digitaalBesparen door zelf werkzaamheden te doen

Administratie door AnderZ Financieel

Natuurlijk kunnen wij de administratie ook (digitaal) voor u verzorgen. Dit kan bij ons op kantoor, maar graag komen we ook bij u op locatie. Wij en onze ervaren medewerkers werken met de nieuwste systemen en moderne methodieken.

Ook voor facturatie, debiteurenbeheer en incasso bent u bij ons op het juiste adres. Wij doen net dat stapje meer zodat u zich kunt richten op de dingen die echt belangrijk zijn. Met onze AFAS en Twinfield expertise helpen wij uw organisatie verder vooruit.

Informeer wat de mogelijkheden zijn.

Meer informatie

administratie door anderzWij doen net dat stapje meer

Jaarrekening en advies

Door het maandelijks monitoren van uw administratie, zorgen wij ervoor dat u tijdig uw processen kunt bijsturen om zo het rendement onmiddellijk te vergroten en geen onnodige kosten te maken. Door kort op de processen te zitten voorkomen wij dat dergelijke zaken pas bij het maken van de jaarrekening aan het licht komen. De jaarrekening zelf is uiteindelijk niet meer dan een verslaglegging achteraf.

Daarom vinden wij het belangrijk om ons aan de gemaakte afspraken te houden en gaat onze voorkeur uit naar een korte doorlooptijd. U ontvangt dus ook geen onverwachte facturen achteraf. Met een gedegen netwerk van specialisten kunt u met alle vragen bij ons terecht. Of het nu gaat om subsidies, pensioenen, juridisch of fiscaal advies. Dus de kwaliteit van een groot kantoor, maar dan met normale gangbare tarieven.

Meer informatie

administratie jaarrekening adviesGeen onverwachte facturen achteraf

 

Belastingaangiften

Goed fiscaal advies en de juiste keuzes bepalen wat u uiteindelijk af dient te dragen aan de belastingdienst. Voor ons betekent het dat we op de hoogte moeten zijn van de nieuwste wet- en regelgeving, hier investeren we dan ook graag in. Samen met een netwerk van fiscalisten willen we proactief handelen om te werken naar het beste plaatje. Of het nu gaat om het oprichten van een BV, meerdere BV´s, terug naar een eenmanszaak, pensioen, beleggingen, leningen of meewerkend partner, wij helpen u graag met het maken van de juiste keuzes. Vooraf weet u wat het gaat kosten, dus geen onverwachte nota´s achteraf.

Meer informatie

administratie belastingaangiftenMaak de juiste keuzes fiscale keuzes

 

Salarissen

Het aannemen maar ook ontslaan van medewerkers zijn ingrijpende beslissingen voor een onderneming. De adviseurs van AnderZ Financieel fungeren dan ook graag als klankbord om hierin de juiste keuzes te maken. Wat kost bijvoorbeeld een medewerker, wat betekent een CAO voor een onderneming en heeft het de voorkeur een medewerker in loondienst, vanuit payrolling of als ZZP´er aan de onderneming binden? Mocht u een medewerker in een dienstbetrekking hebben, dan dient hiervoor een salaris berekend te worden. Bij het uitbesteden van de salarisadministratie aan AnderZ Financieel, kunt u erop vertrouwen dat dit goed gebeurt. Dit doen wij dit tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Meer informatie

salarissen door AnderzZeer aantrekkelijk
volledig uitbesteed voor € 10,- per strook !

Meer weten? Vraag het ons.

Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Vraag het ons of maak direct een afspraak voor een vrijblijvend gesprek. Wij maken graag kennis met u en uw bedrijf.